Weboldalunk a jobb felhasználói élmény, valamint bizonyos marketing és elemzési funkciók működéséhez sütiket (cookie) használ. A webáruházban való további böngészéssel Ön hozzájárul ezen sütik használatához. Amennyiben nem kíván hozzájárulni a marketing funkciójú sütik használatához, úgy a "Beállítások módosítása"  gombra kattintva lehetősége van ezek leállítására, ebben az esetben előfordulhat, hogy weboldalunk nem fog teljes körűen működni. További részletek a sütik működéséről az Adatvédelmi Nyilatkozatban talál.
Menü

Burgonyás - köleslisztes cipó

Burgonyás - köleslisztes cipó

Ha szeretitek a különleges kenyereket, cipókat, akkor ez most a Ti receptetek! Diéta során sokszor halljuk, hogy teljesen el kell hagynunk a kenyerek és péksütemények fogyasztását, de szerencsére ez nem igaz! A kenyér évezredek óta az emberiség alap étele, tápláló és egészséges, ha azt a megfelelő alapanyagokból készítjük. Érdemes a fehér búzalisztes kenyeret lecserélni egyéb alternatívákra, teljes kiőrlésű, többféle gabonából készült változatokra, amik magas rosttartalommal, értékes vitaminokkal és tápanyagokkal rendelkeznek. 

Burgonyás - köleslisztes cipó receptünk azok számára is jó választás lehet, akik nem szeretnének órákig kenyérkészítéssel és sütéssel bajlódni, hiszen ezt a kenyeret nem kell dagasztani és keleszteni, így jóval gyorsabban elkészül, mint egy hagyományos kenyér. 

 

Burgonyás - köleslisztes cipó hozzávalói:

Elkészítés:

1. A meghámozott, kockákra vágott krumplit rakjuk bele egy edénybe és annyi vizet öntsünk rá, hogy ellepje, sózzuk meg. Ha megfőtt, rakjuk hűvös helyre, hogy minél hamarabb kihűljön.

2. A  krumplit törjük, majd keverjük össze a kimért hozzávalókkal. A sütőport adjuk hozzá a legvégén, jól dolgozzuk össze, majd formáljuk belőle egy kis cipót. Egy tepsibe rakjunk sütőpapírt és helyezzük rá a megformált tésztát.

3. A tésztánkat 180°C-os sütőben kb. 60 perc alatt süssük készre. Ha elkészült vegyük ki és pihentessük egy picit.


Az elkészült kenyeret bármivel fogyaszthatjuk, egy egyszerű tükörtojással vagy akár egy rántottával is.
Fogyasszátok egészséggel!

Tartalomhoz tartozó címkék: kölesliszt rizsliszt